Kdo smo?
Benzina Zero (kar v italijanščini pomeni Brez Goriva) je vodilna znamka za električne mopede in skuterje. Naša vozila omogočajo trajnostno mobilnost in dostavo blaga, hkrati pa zadovoljujejo širokemu naboru potreb strank in poslovnih strank po celem svetu.
Zakaj je električni skuter prava izbira? 🔋
Preprostno povedano ima električen skuter velik smisel. Če bo vaš Duo namenjen vsakodnevnim potem v službo, pisarno ali po nakupih vas bo očarala tišina vožnje, ki je pri bencinskem skuterju preprosto ne moremo doseči. Za tiste, ki uporabljate skuter za dostavo pa bo električen skuter navdušil z neprimerljivo manjšim številom premikajočih delova zaradi česar praktično ne potrebuje rednih servisov. Električen skuter je eleganten, čist, hiter in zelo ekonomičen način za vožnjo po mestu. Začetna investicija pri nakupu Benzina zero Duo je zelo konkurenčna nakupu becinskega skuterja kot je to npr. dobro uveljavljeni Piaggio Liberty 50, njegova ekonomičnost pa začne izstopati takoj ko se usedete nanj.
Naša zaveza okolju. 🌱
Benzina zero se zaveda, da je brezoglična družba odločitvenega pomena za bodočnost našega planeta. Z širjenjem zanesljivih in naravi prijaznih električnih motorjev želimo zmanjšati človekovo odvisnost od avtomobila in zmanjšati oglični izpust. Z zmanjševanjem števila avtomobilov v mestnih lahko odločilno vplivamo na kvaliteto zraka, hrup ter zelenost Slovenskih mestnih jeder. Z majnihmi vozili lahko povečamo število parkirnih mest in zmanjšamo promet ter na ta način naredimo mestna središča bol zelena.
Zavedamo se, da tudi proizvodnja in transport naših vozil še zdaleč nista ogljično nevtralna, zato se je družba Benzina Zero zavezala, da bo za vsak prodani motor posadila 1 kvadratni meter gozda in na ta način strmela k boljši prihodnosti.
Stroški uporabe?
Graf prikazuje stroške dostavljalca hrane, ki se z našim motorjem Duo zapelje 10 000 km na leto, kar znaša 27km na dan. Vsakdo, ki se je takšnega izziva lotil ve, da takšno delo ni težko le za dostavljalca, ampak tudi za motor. Pri polnjenju našega motorja duo bomo za 10 000 km porabili približno 275 kWh električne energije, kar nas bo stalo 70 EUR na leto. Električni skuter nima nobenih dodatnih stroškov ali načrtovanih servisov.
Zgodba pri bencinskem skuterju je predsej drugačna. Servisni priročnik za Piaggio Liberty 50 predvideva redne servise v različnih časovnih intervalih. Med drugim je v obdobju uporabe do 10 000 km potrebno večkrat menjati olje motorja, vžigalne svečke, klinasti jermen ter zračni filter. V nadaljevanju je potrebno menjati tudi CVT sklopko in podobne elemente izpostavljene obrabi. Stroškom moramo dodati še ceno goriva, ki za takšen motor znaša 420 EUR na leto. Dodati je še potrebno, da tovrstni 50 kubični motorji le redko zdržijo 40 000 km in je potreben obsežen servis celotnega motorja. Naš duo teh težav nima, še več pri 40 000 km smo po podatkih proizvajalca naših baterij Panasonic šele na 80% maksimalne kapacitete baterije. Gre za ogromno razliko, ki jo podpira spodnji graf in na tisoče zadovoljnjih strank po celem svetu.